Idag hemma, imorrn Hastings

JAAAA! Idag har jag spenderat dagen med att storstäda huset. Drog ut allt från Max rum, torkade alla fönster och hyllor samt hittade en enorm spindel under hans säng. Brukar inte vara så hispig runt spindlar, men denna var.. äcklig.
Ew. Blev klar strax innan klockan ett. Tog ett tag alltså!
Duschade och blev glad då min nya hårfärg inte verkade vilja fara ur - succeé! Just det ja, färgade håret igen & klippte mig själv. Det blev faktiskt bra och jag har nu en helt normal hårfärg. För en gångs skull.
Vid 15:45 for jag och Paris med Bob på PuppyParty hos veterinären! PuppyParty är en sammankomst av standens valpar där de och vi får lära och saker samt leka. Fast lekdelen gäller bara för valparna.

Hämtade Max från skolan och han var djävulen själv. Riktigt oförskämd och snäsig. Har fått tagit mycket skit från honom senaste veckorna och både jag och Paris börjar känna av det riktigt. Hoppas han bättrar på sig snart, man får verkligen inte bra självförtroende av detta!!
Imorgon ska jag återvända till underbara Hastings!

Isabelle, en svensk tjej som au-pairade i T.Wells förut, flög in igår och hon stannar hos Jennie för ett par dagar nu.
Så jag, Jennie, Isabelle, Linda och Jennie's värdbarn Freya ska sätta oss i min bil och köra ner till Hastings! Vädret ska visst bli super och aaah! Ska bli så skönt!
Dock kommer jag få panika på Lördag. Måste fixa Euro, ev. en klänning jag hittade på New Look's rea samt packa en resväska. Rom på Söndag!
Yeehaa! ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0