Sorry sorry

Har har jag  ju inte skrivit mycket senaste veckan. Har inte hänt så mycket så tyckte inte det var riktigt nån poäng me det!

Men okay, här kommer en liten update på vad som hänt i veckan!
I Måndags fick jag tillbaka tillståndet att köra bil. Min försäkring betalades d.v.s. Kostar 20.000 på ett år! Eek! Hade dessutom världens huvudvärk som inte släppte på hela dan.. Hade picnic i en park med Jennie och Linda och det var varmtvarmtvarmt ute!!
I Tisdags träffade jag Linda på stan, drog en Starbucks, köpte disinfektionsmedel för min jävliga piercing och på kvällen tog jag med mig kameran upp bland fälten bakom vårt hus och fotade dagens sista ljus. Det var varmt och härligt och jag blev inte ens myggbiten!

Onsdagen var jag besatt av radion! All Time Low, ett band jag gillar, skulle spela live på BBC Radio1's livelounge och jag ville lyssna!! Satt i en timme och väntade på att de skulle börja MEN de fanns en kamera uppsatt i studion som visade just vad som hände i studion. Najs! På kvällen var det dessutom en intervju med Jared Leto på samma radiokanal så gissa vad jag gjorde mellan tio och elva? Yum!!

Torsdag var lite av en mardröm. Klev upp 6:45 (vaknar vanligtvis 8) klädde mig och Max, fixade frukost och packlunch till Max, körde sedan ut till Max nya skola med honom och Paris för att möta upp med Max pappa. Vi skulle köpa ny uniform till Max och affären hade bara öppet mellan 8-9. Jag fick huvudvärk x100 och när vi sedan kört tillbaka till Crowborough och släppt av Max på hans skola sov jag två timmar extra hemma. Välbehövt för jag mådde inte bra där!
Städade huset och drog sedan in till T.Wells för Starbucks med Linda igen!

I fredags drog jag upp till Tonbridge för att träffa Jennie, franska Sylvine och deras värdbarn vid utomhuspoolen! Körde dit och jag skulle aldrig klarat det utan min älskade GPS som pratar som Yoda från Star Wars. Den räddade mig verkligen! Badade, solade och hade det trevligt! På morgonen hade jag dessutom lyckats få tag på biljetter till Young Guns, ett skitbra band som ska spela på The Forum i T.Wells i oktober! Var ganska hypad över detta eftersom det bandet mest spelar på större evenemang! Aaah, så glad!!

Framåt kvällen drog jag hem till Jennie med ett par filmer. Vi såg på Paranormal Activity, käkade jordgubbar med Nutella, Jelly Beans och choklad. Skön kväll ohyes!

Lördag följde jag med Paris på RotherFest, en musik- & ölfestival i Rotherfield 20min gång från Crowborough, drack cider, lyssnade på shitty band och bräkte åt en hög med får på vägen hem. Ooh yes!

Idag ska det visst bli familjesammankomst här i huset; Paris håller på att laga en Synday Roast just nu och hennes mamma samt bröder ska komma över och käka. Min första tanke vär jag hördse det var "saataaans vilken disk det kommer bli!!". Sak ev. träffa Jennie ikväll också, beror på hur bakis hor är efter hennes och Lindas utekväll i London. Hehe.

Cheers! xoxo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0