I just can't help myself

Just nu är det lite strul här.
Och jag är uttråkad 24/7.
Får inte köra bil längre. För jag är inte försälrad längre.
Min värdpappa tog bort min försäkring och nu är jag riktigt fasti i Crowborough.
Mina dagar går nu ut på att inte träffa folk, torka upp hundkiss, spela gitarr och städa.

Hoppas det blir bättre snart, har gått 2 dagar utan bil nu och jag vill bara.. ha tillbaka den?
Är i stort sett ensammen au-pair här i Crowborough. Bussar går hela tiden men det tar nästintill en timme med buss sträckan som tar 14min med bil. Hinner knappt vara i T.Wells innan jag ska hem till hundarna igen.

Hogan har dessutom kommit på den strålande idén att dricka vattnet från våran damm. Som det är massa alger i. Han har hunnit skita ner en rejäl bit av mattan. Inte najjs - lösbajs.

Ska kanske in till London igen på fredag, denna gång för att se ett band!
The Hundred Days heter bandet och jag känner deras manager. Låter coolare än de är dock.
Träffade Erin på en kompis inflyttningsfest. Erin är amerikan och bor i Californien. Bandet hon är manager åt är på promo-tour i England och spelar i London varje dag denna vecka så tänkte passa på att se dem och träffa Erin igen!

Lite bra grejjer mitt i allt. Herå! xoxo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0