Nejmen förlåt kanske något sånt

Förlåååt! Återigen har jag varit dålig på att uppdatera. Dock av samma anledning som förut, har inte funnits något speciellt att rapportera.
Har klivit upp efter 10 nästan varje dag; behöver trots allt inte kliva upp tidigare eftersom det inte finns någon speciellt tid då huset ska vara städat.
Idag sov jag till 11.30. Kunde inte somna igårkväll och låg vaken till fyrasnåret.
När jag väl klev upp drog jag på mig städkläderna och stapplade mig ut från mitt rum bara för att få höra "klä på dig, vi ska åka och hämta upp Ellie". Nyvaken Ida fattade ingenting men klädde sig iallafall och kastade sig ut i bilen utan frukost eller en aning om hur man kör ut till Ellies skola.
Den är strategiskt placerad i mitten av oändligheten. Dessutom tar det ca 40 mintuer att köra ut dit. Vi hade dock tur och hittade dit på första försöket!
Åkte sedan hem, lugnade ner Ellie bara för att jaga upp henne igen då vi bestämde oss för att se The Ring. Den filmen.. Agh! Ogillar den mycket och kommer aldrig se uppföljaren. Aldrig!
För att lätta upp allt såg vi på Borat senare. Yay. När den var slut var klockan runt 4.30 och först då fick jag tid att städa huset!

That's my day. Ogillar att vi tömde tanken på bilen, var trots allt min £10 bensin som försvann! Behöver itne betala för bensin när jag kör runt Max och Paris, men nu när han är på semester står jag för bensinen själv och det svider.
Detta mest för att jag aldrig tankade själv i Sverige.. Bortskämd? Skyll på föräldrarna! Haha!

Imorgon är målet att kliva up runt 9.30, städa huset, fara och tanka och sedan ta en latte på Starbucks. Yum. Sedan kanske man hittar nån bra film på HMV och ser den på kvällen.
På Lördag ska man ha på sig klänning och högklackat! Paris har anordnat en insamlingsaktion (fråga inte vad det är, lexin tyckte det var en bra översättning av fundraising!!) och vi blir 10 pers som ska in i en minibuss för att åka till någonstans nära London för att ha kul och eventuellt buda på lite roliga grejer!

So yea.. Det var det från mig!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0