Reading Festival 2010

27-29 Augusti hålls Reading Festival och jag vill gå. Så j*kla mycke!
Biljetterna går på ca. £180 och line-upen är helt.. wow!

Jag menar, se själv:

Jag är helt tagen. Guns N' Roses skulle absolut inte vara fel, inte heller Queens Of The Stone Age, Biffy Clyro, Lostprophets, Billy Talent, Enter Shikari, Blink 182, Paramore, You Me At Six och All Time Low! Dessutom kommer en hel del andra band tillkomma eftersom detta endast var det första artistsläppet!
Är inte så impad av Lördagens line-up, men skulle The Libertines faktiskt lyckas spela skulle hela dagen vara ett mirakel. För vi har ju sett hur det står till med Pete Doherty..

Hursomhelst. WAH! Denna festival skulle inte kunna gå fel på något sätt. Yum.

Kommentarer
Postat av: Devinia Euvel

GOGOL BORDELLO?!?! The Libertines?! Queen of the Stone Age?! WTF?! Inte nog med att jag redan är avundsjuk på dig som bor i England. Nu blev jag ännu mer avundsjuk. Oh my... Hur mycket kostar det att resta till London? Och är det dyrt med mat osv. där? Åh vad sugen jag blev på att bara skita i festivalerna här i Sverige nu och dra ned till London.

2010-03-29 @ 22:33:16
URL: http://ultrapid.blogg.se/
Postat av: Hasse =D

Vadå awsomeness?!! ;D

2010-03-29 @ 23:21:32
Postat av: Sofie

Jaa, det ser ut att vara galet fint där! Har du besökt Brighton många gånger? Tänkte om du har koll på vad som finns att göra där osv. :)

2010-03-30 @ 20:15:27
URL: http://cofie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0