Snabb uppdatering härifrån

Ursäktar min lilla bloggtorka men har inte funnit motivation att skriva vad som händer här.
Har iallafall hunnit vara i High Brooms med Jennie, Steph och deras värdbarn (tre treåringar) på picknick i en lekpark och blivit redigt yr av allt springande-efter-småbarn.

När jag kom hem från det till ett tomt hus lagade jag mat! Köttfärssås med söta små pastasnäckor. Blev faktiskt jäkligt gott och Hogan uppskattade verkligen resterna! Kollade på filmen Cloverfield efter maten och blev lite skiträdd.
Filmen handlar om ett jättemonster som attakerar Manhattan, sliter huvudet av Frihetsgudinnan och käkar upp massa människor. Den är inspelad i Blair Witch Project-stil, alltså med en handhållen kamera vilket gör att det ser ut som en s.k. turistfilm som någon oproffsig japan spelat in. Effekten är cool men ibland blir man lite yr, och faktumet att man aldrig liksom ser jättemonstret är lite irriterande.
Nu blev detta inlägg nästan bara en filmrecention men skitsamma, se filmen och hoppas på en uppföljade!

Jag har även blivit ledsen i veckan. Ellie och jag skulle upp till London i Lördags och se banden You Me At Six, We The Kings och Forever The Sickest Kid. MEN hennes morsa sa ett bestämt NEJ så det blev inte av. Väldigt synd eftersom spelningen var helt utsåld, var på Brixton O2 Academy och var i just London. Surt. Och den som säger "det kommer fler chanser" är en stor lögnare.

I fredags och igår var jag ut med au-pairerna och hade kul. Fredagen utan alkohol och lördagen med välfigt lite glädje eftersom det blev lite bråk. Jag var dock inte med i bråket men det påverkade mig ändå. Au-pairer ni vet.
Vaknade idag klockan 1pm och chockades över detta. Hade ingen aning om att jag var så trött!
Ska ta och käka lasagne nu, see ya!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Buhu, förlåt förlåt att jag är en lögnare! Du har inte kommenterat min blogg på länge! D:



Men så här kan jag säga: det är inte hela världen! Då ljuger jag ialla fall inte!



Jag hoppas att du har det bra i GB och att det är soligt och fint! Har alla fina tulpaner hunnit blomma ännu?

2010-03-23 @ 12:31:03
URL: http://pointymustasch.blogspot.com
Postat av: Linnéa utan v

aawww du skulle vart där de va grymt kan jag säga..

fast ymas va inte speciellt mycket märkvärdigare än vanligt!!

2010-04-18 @ 22:14:28
URL: http://blueeyesdontlie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0