Gogrillat och en dag i Hastings (korta versionen)

IGÅR!! Igår käkade jag godaste käket jag gjort på länge!
Jag och Jennie skulle grilla så hon hade fått sin daddy att ta med grillmarinad & såsmix till bearnaisesås (whut? vi kan ju inte själva!!)!
Sååå vi marinerade lite kött, köpte en engångsgrill och jag satte igång!
Tappade en köttbit på marken. Den blev hundföda.
Men grillade på och var en riktigt grillmästare, fick t.o.m till haloumiosten någolunda bra. Stolt!
Blev kött, osten, potatissallad och bearnaisesås till middag. Dessutom hittade vi Rekordelig-Cider på Morrisons - höjdare!
Kvällen spenderades med prat, lite alkohol och en runda på en pub i närheten. Riktigt skön kväll!

Jennie sov över nere på soffan och imorse klev vi upp runt åtta, jag stekte amerikanska pannkakor och vi körde in till Tunbridge Wells för att hoppa på tåget till Hastings!
Detta ska jag berätta mer om i ett inlägg som kommer imorgon, men måste bara säga att idag varit en av de bästa dagarna jag haft detta år!

Bilder och sånt kommer imorgon, verkar ta en evighet att överföra dem till datorn!

Chiao! ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0