Hard Rock Café and Oxford Steet aren't close..

Jag ligger ju efter igen.

Så lite kort nu, sista helgen i England spenderades på detta sättet:
Fredag: Kände inte för att festa så fick med mig Dan på bio och vi såg Jackass 3D! Min första 3D film och people may hate them, men Jackass är svårslagna inom sin genre!
Var kanske 13-14 pers i publiken och alla satt och tjöt mellan stunten och snuskigheterna som visades på bioduken. Skratt - I haz it.
Dessutom fick vi varsin chocolate-bar när vi kom ut från salongen om vi posade med chokladbiten. Såklart man gjorde det! Gött vare.

Köpte popcorn innan filmen och.. this is weird shit.. han i kassan undrade om jag ville ha "salta eller söta popcorn". Eeh.. Ew? Söta? Nä tack..

Lördag då! Tog tåget upp till London med Sophie strax efter 12 och mötte sedan upp med Sandra samt ännu en Svensk au-pair!
Vi möttes upp på Trafalgar Square och efter att ha blivit tillfrågade att ta bilder på turister två gånger flyttade vi på oss en bit. 
Fastnade dock i nån sorts filminspelning. Eller reklam. Vi kom inte fram till det. Kameramän sprang, kineser sprang, folk åt McDonalds hamburgare och kameramannen satt i rullstol. Fast inte en riktig.

Vi begav oss sedan till Nandos och käkade gomat. Nomnom ni vet? Lite väl starkt (jag tog bara medium!) men oändligt med läsk vägde upp där!

Hamnade en snabbis på Piccadilly där jag köpte en I ♥ London hoodie och sedan var tanken att vi skulle promenera till Oxford Steet. Det gick sådära. Hamnade vid Hard Rock Café. (googla och se, en jäkla skillnad!) men eftersom båda ligger brevid Hyde Park var det bara att följa parken norrut så var vid på Oxford Street!

Här nånstans fick jag kila ner i tunnelbanan för att bege mig hemåt. Har ALDRIG varit så packat i tågen! Seriöst, jag kände mig som en riktig levande sardin. Blä.

Kom hem efter klockan sex nån gång, duschade och sen körde jag hem till Emma. Parkerade, åkte buss och inväntade sällskap vid Operahuset. Min avskedsfest var på G!

Drack lite på Operahuset och sen promenerade vi ett gäng på ca 12 till P&P, vårat stammisställe!
Där blir alla utom tre nekade att få komma in. Jag var INTE en av de lyckliga. Plötsligt hade nattklubben bestämt sig för att hålla sin 21+ regel så natten var körd.
De som kom in stannade på klubben, vilket gjorde mig lite besviken eftersom det var min avskedsfest..
Jag och Emma tog en taxi ut till hennes hus, käkade toast och drack Oboy innan vi däckade.

Söndagen kan enklast beskrivas med huvudvärk, nudlar, Jennie's onda hand och regn.

Här får ni ser hur fel vi gick. Hard Rock Café är inringat i rött och Oxford Street understruket med rött



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0