I'm sick from the fact that I'm leaving

Sista dagen i England är nästan slut nu.
Har nog inte fattat det riktigt än.
Eller. Lite har det väl tagit. Sitter här nu och väntar på att fara in till Tunbridge Wells till Retreat på karaoke för sista gången. Har tappat all matlust och vill nästan spy när jag tänker på att jag aldrig kommer att komma hit igen.
Aldrig eller aldrig. Kan ju hända att jag besöker England igen, men isåfall håller jag mig i London.

I stort sett allt är nerpackat nu, tandborsten hamnar i resväskan imorgon innan den låses. Passet, flyguppgifterna och tågbiljetten ligger på sängen. Resväskan väger förresten ett ton just nu. Ändå har jag varit till den närmsta charity shopen med en hel hög kläder. En stor hög. I en sopsäck. Läskigt.

Lyssnar på MCR's ännu osläppta album (officiell release är på Måndag men internet är fantastiskt). Sitter på golvet som vanligt.
Har alla tider uppskrivna i mitt anteckningsblock (jag är besatt av att skriva upp allt. ALLT) hoppas allt klappar nu. Är flyget det minsta försenat kan det hända att jag blir fast på Arlanda. Det skulle inte vara fint. Alls!

Sa hej då till Max i bilen när jag släppte av honom på skolan imorse. "Thanks for having me" sa han och sen gick han in i skolan. Paris sa att han inte riktigt fattat att jag ska åka än, han hade frågat om jag skulle plocka upp honom efter skolan idag och imorgon. Skulle jag inte. (Han skulle prova på att boarda på skolan för första gången idag, d.v.s sova där)
Jag skar mig förresten på en av konservburkarna med hundmat imorse. Blödde som fan. Svider nu och ser miserabelt ut.

Nu svamlar jag bara. Är nervös. Har svårt att fatta att jag kommer vara i Sverige igen imorgon. Snö? Usch, är inte van vid sånt!


London Eye taget från Westminster Bridge, 3 Mars 2010
Signing off.

Kommentarer
Postat av: Carro

England is gonna miss yoooooooou! och jag med!

2010-11-18 @ 21:31:12
URL: http://car0linen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0