I'm trying to let you know just how much you mean to me

Ooooch rubriken har med My Chemical Romance att göra. Men bara lite av detta inlägg handlar om dem. Såatte..

Inatt ställde jag väckaren på 4:15. Klockan 5:00 började en live stream med MCR's album release party som hölls i L.A. Ganska najs att kunna se hela spelningen trots att jag sitter på andra sidan jorden. De var kung. That's the bottom line!

Hursomhelst så ville jag somna om efter det. Ställde väckaren på 10:15 efter det och vaknade också då. Dock bara för att somna om. Det var inte meningen, men jag sov visst till 11:07 istället.
Dushade och satte mig med alla papper CC skickat. Usch och fy. Papper.
Fyllde i ansökan om internationellt körkort samt begäran om utdrag ur straffregistret och började återigen på Visum-ansökan. Blev nästan klar men. MEN. Det kom upp en punkt jag inte var beredd på. Man måste lista två personer som man inte är nära besläktad med av någon anledning. Måste jobba på den biten alltså.

Ringde även Vårdcentralen för att boka tid för hälsoundersökningen. De hade stängt idag. Sweet. Sen ringde jag tandläkaren för att.. jag borde kolla tänderna. De satt i möte tills de stängde. Ingen bra dag där.
Lyckades dock beställa ett Personbevis 120 från skatteverket så det lär vara på g iallafall.

Har lite mer papper att gå igenom fortfarande, thank frog att Visum ansökan görs på nätet!

Nu ska jag chilla med lite musik, facebook och redigera lite bilder på kul.
Sweet dreams peeps.

Kommentarer
Postat av: nora

vet/tror du kommer du att du kommer att ha kontakt med paris & max och den familjen nu när du åker till new york och så? :o

2010-11-23 @ 22:33:36
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/
Postat av: Sandra

De där två personerna så kan du ta vem som helst, ta två kompisar. Det gjorde jag och det fungerade perfekt :P

2010-11-23 @ 23:39:52
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

fin design :)

2010-11-23 @ 23:54:22
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: PERFEKTIONIST

Jättefin blogg! :)

2010-11-24 @ 00:06:45
URL: http://perfektionist.se

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0