Planetary (GO!)

Titeln är en MCR-låt. Get used to it.

Idag. Har jag träffat Amanda och druckit kaffe.
Sedan har man även bokad tandläkartid. Fick en redan på Fredag - the chock is mental!
Får hålla tummarna att jag inte kommer behöva fixa nått. Det vore äckligt.

Sedan har man haft ett längre samtal med CC angående lite grejer, bl.a om papper som ska in (kopia på slutbetyg, kopia av körkort o.s.v)
Skulle även boka tid på Vårdcentralen för en obligatorisk hälsoundersökning men. WHATTAFAKK. Själevads Vårdcentral är fullbokad fram till efter jul! De de tipsade mig dock om ett par andra ställen som gör hälsoundersökningar så jag har dragit iväg ett par mail (telefontiderna var cp) så hoppas man får en tid. I värsta fall får man väl köra upp till.. vet inte.. fukking Kiruna för att få fastställt att man inte har AIDS eller är döende.
Det är kallt btw. -7 idag. Häromdagen var det -14. Vafan är dethära?





Kommentarer
Postat av: Carro

Far du gora din halsoundersokning pa v-centralen?! Jag var tvungen att ga till en specialmottagning som kostade 550 kr :S Hoppas att du inte for fryser uppe i Norr!

2010-11-26 @ 16:25:24
URL: http://car0linen.blogg.se/
Postat av: Carro

Far du gora din halsoundersokning pa v-centralen?! Jag var tvungen att ga till en specialmottagning som kostade 550 kr :S Hoppas att du inte for fryser uppe i Norr!

2010-11-26 @ 16:25:56
URL: http://car0linen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0