The things we own end up owning us

Titeln har inte så mycket med något i inlägget att göra, men den är från Fight Club. Love that stuff.

Hursomhelst sååå.. har veckan inte innehållit så mycket, därav bristen på uppdateringar som inte handlat om musik och bloggdesign.

Jobbat som vanligt, träffat en ny au-pair på karaoke-kvällen i Torsdags som är.. snygg. Han heter Max, easy there!!
Väldigt många som heter Max här nu, mitt värdbarn, en av Caroline's ungar, snygg-Max som spelar i ett lokalt band och nu au-pair Max. Stök!

Är lite sådär smålycklig nu också eftersom Starbucks har slängt fram de "röda muggarna" vilket också innebär att de börjat sälja lite mer juliga alternativ! Peppermint Latte, Eggnog Latte & Gingerbread Latte (personlig favorit) är några av de nya sorterna. Sååå gott! Sverige - I curse you so bad för att Starbucks bara finns i utrikesterminalen på Arlanda..

Igår blev det utgång med tjejerna i T.Wells. Jag var väldigt nykter eftersom jag skulle köra hem mig själv mitt i natten men jag hade kul ändå! Räddade en Nya Zeeländare (Penny, en au-pair här) från att ramla halva natten. Hennes klackar var skyhöga!! Pratade med ett par intressanta människor och stannade tills stället stängde, klockan 3 på natten! Kom hem och la mig runt 5 på morgonen..

Vaknade runt 2 idag. Antar att jag behövde sova en massa! Körde till t.wells, tog en kaffe på Starbucks med Sophie och Caroline och köpte sedan ett par skor! I know, crazy va?! Behövde vinterkängor och mina nya är.. oh hawt. Bild på dem kommer så fort jag tagit en..

Vid sjutiden var vi i det upplysta mörkret vid Dunloran Park, betalade £6 för att komma in och medans man stog där och tokfrös fick vi se en fyrverkerishow som pågick runt 30 minuter och som ackompanjerades med musik från kända filmer, däribland Star Wars och Pirates Of The Carribean!

Körde hem istället för att köra nykter kväll igen och har spenderat resten av kvällen med att försöka puzzla ihop min hemresa. Tåg, tunnelbana, flyg, tåg och bil verkar det bli. Makes sense to me!


Best lunch ever. Gingerbread latte samt kyckling och nudel-wook. ÅÅH. Så gott!
(Kakan uppe till vänster tillhörde Jennie)



Fyrverkerier i Dunloran Park. Var lite spökligt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0