My Chemical Romance i London imorgon

Nervositeten har slagit mig hårt nu.
Imorgon vid denna tiden (13:56 GMT) kommer jag stå i en lång utanför HMV Apollo i Hammersmith, London, och vänta på att få bli insläppt nån gång efter 7.

Vädret idag är strålande med ett fåtal moln på himmelen. Vädret på Söndag ska vara likadant. Men imorgon ska det fan regna. Vädret har varit så tjusigt senaste veckan men på Lördag ska det regna va?!
Var spekulationer om att det skulle snöa också, men verkar vara för "varmt" för det.

Hursomhelst. Jag är taggad. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så var det över tre år sedan jag såg My Chem. Det var med daddy i Göteborg på Pier Pressure 1'a Juli 2007. Det var ju ett tag sedan ja.

Denna gång ska jag dock ta tåget från T.Wells nån gång runt 9, hoppa på tunnelbanan från antingen Charing X eller Embankment och sedan hitta vägen till HMV Apollo. Har ingen karta över området så det kan ju gå helt åt helvete.

Spelningen ska tydligen sluta nån gång vid 11. Mitt sista tåg hem går 23:55 eller 00:10. Kanoooners. Missar jag nån av dessa blir det övernattning i London på nån tågstation. Yippie. Fick lite pengar av mama så jag kan betala eventuell taxi från Tonbridge, eftersom det tåget går lite senare och bara ligger 15 minuter från T.Wells.


My Chemical Romance 2010
Från vänster: Ray Toro (1'a gitarrist), Mikey Way (bas), Gerard Way (sång) och Frank Iero (2'a gitarrist)


KILLJOYS, MAKE SOME NOICE!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0