VIP i London är INTE kanoners

Aah. Dåligt med uppdateringar men så har det inte varit så mycket spännande på gång riktigt.
Torsdagen var ända dagen jag såg Max på hela arbetsveckan, han var lite förstörd efter en helg med sin pappa i Wales men vi gjorde det lite bättre!
Tog bilen till Bewl Water där de var Halloween-partajj.. Typ. De hade lite olika grejer för att skrämma upp ungar med så som spökrunda i skogen med huvudlösa ryttare, en båttur på sjön med pirajor, galna slaktare och en sjörövar kapten som guide.

Max hade med sig en kompis och båda två var på bra humör och försökte inte showa inför oss - skönt!
Skjutsade Max till hans mormor på kvällen eftersom han absolut skulle dit, och Paris hade fullt upp med förberedelserna till halloween-partyt på restaurangen hon är event manager på. Lugnt kväll för mig alltså!

Fredag.. Oj.. Fredag.. Städade huset som vanligt och träffade Jennie i T.Wells vid ett för att fixa halloween utklädsel. Hittade precis vad jag letade efter och allt gick på ca. 100kr! Bild på hur jag såg ut kommer. Yes..

Fredag kväll så träffades jag, Jennie och Caroline hemma hos Jennie, drack lite blandat och begav oss sedan till Relish (Paris restaurange där ja..) och fick en fri drink innan vi tog en taxi till tågstationen. Tåg upp till London och sedan över till Mayfair där vi var inskrivna på en VIP-lista på en klubb som heter Valmont.

Fick ett par gratis drinkar men lämnade stället vid 1:30. Det stänger 5 men ingen av oss var riktigt 100. Tog en taxi till Charing X, käkade på McDonalds och sen var tanken att vi skulle ta tåget hem vid kl.6.
Ingen orkade vänta i tre timmar ute i kylan så vi... åh hjälp.. vi tog en taxi från London till T.Wells.. £95. Ouch. 

Sov till 16:00 på Lördagen och mådde inte kanon. Promenerade ändå till Tesco i höstluften och köpte lite godis och spenderade sedan kvällen framför en film. Sov redan vid 11. Vad hände med min Lördag?!
Aja.. Idag, Söndag, hämtade jag upp Emma i Rusthall och körde hem till Jennie för att sedan promenera till Guinea Butt för Söndagslunch och massa prat. Mysigttttt. Typ.
Köpte varm choklad nånstans, gick runt ett tag och körde sedan hem.
Går rykten om att jag ska gå ut och trick-or-treat'a med Max nu snart. Ingen hemma men de dyker väl upp!



Jag utklädd till docka, Caroline som dödsängel och Jennie som djävulen. Stabilt!
Ooooh, visst ja! Igår hittade de en bomb i Victoria Place, gallerian i T.Wells. Spännande va?!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0