En blandad bild kan man väl säga?


Aldrig har man känt så mycket folk av olika nationaliteter!
Dock får jag erkänna att 50% av personerna på denna bild är just Svenskar..

Bilden är från Fredag förra veckan inne i Operahuset och personerna ni ser är följande:

Mig själv, Belgiska Stephanie, Franska Louise, Franska Estelle samt mina kompanjoner Jennie och Caroline!

Inte så varierad kompott på just denna bild men annars umgås man med Polskor, ett par Spanjorskor, Portugiser, Nya Zeeländare, Tyskar, Fransyskor och sånt.
En hel del nya människor man lärt känna och trots att vissa säger "äsch, vadå behålla kontakten med dem man träffar här, man har ju ett liv efteråt" så vet jag att jag kommer sakna detta gäng när jag flyger tillbaka till Sverige.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0