Nästan en helbra vecka!

Torsdag var en ok dag. Fick håret klippt för första gången på över nio månader! Skämmes på mig, det åkte av en del eftersom det var så slitet. Funkar ändå tycker jag.
På kvällen mötte jag upp i T.Wells med en ny au-pair so, hör och häpna, också är från Ö-vik!

Visade sig t.o.m att vi hade gemensamma kompisar! Skitroligt var det att sitta och prata om Park, Nola, Framnäs+Max och allt mellan England och Sverige!
Jag och franska Sophie sjöng Eagles "Hotel California" på karaoken och när jag kom hem vågade jag nästan inte somna eftersom...

...Fredagen skulle innehålla biljettsläpp till mitt favoritband, My Chemical Romance, och deras konsert i London som ska hållas om exakt en månad! (23 Oktober)
Klockan nio, vilket är efter att jag skjutsat Max till skolan, satt jag klistrad vid datorn och till min stora häpnad lyckades jag få tag på en biljett! Helt sjukt ju! Spelningen i London sålde ut på sju minuter!

Gick med ett fånleende resten av dagen!

På kvällen körde Caroline ut mig, Österrikiskan Anna och Tyska Xenia till Tonbridge för att gå på ett Starbucksmöte. Var riktigt mycket folk där, och inte många Britter! Fick kaffe för £2 och hade det kul. Men vi hade det roligare på P&P och kom inte i säng fören efter fem..

10:30 var dock jag och Carro uppe, vi skulle ner till Brighton! Så jag tog min lilla silverfärgade Golf, körde en timme och sen var vi framme! Älskar Brighton alltså!
Vi shoppade lite på Primark, blev en grön skjorta för min del, och käkade munkar på stranden bredvid piren.

Körde hem och nu sitter jag och torkar mitt nyfärgade hår - bild på hur det ser ut kommer!

xoxo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0