Åååååh fyyfan..

Ligger i sängen på ett hotell någonstans i delstaten Virginia och skriver detta inlägg på min iPod. Smärta. Trött som ett as efter en hektiskt dag och för lite mat.

Bussturen vi köpt in oss på är ett skämt! Mer än hälften av människorna på bussen är asiater och vår guide talar både Engelska och Mandarin. Kul dock att hans brytning är så rejäl att vi knappt förstår vad han säger!! Varit vaken sen 5 imorse och fick nyss veta att bussen lämnar hotellet vid 6:30 imorgon. Det är deras ide av sovmorgon..

Bussen gick från China Town i Manhattan 8 imorse och första stoppet var en bensinstation i New Jersey där vi stannade i 15min. Köpte en kaffe men fick inte ta med den på bussen = slänga halva. Faan.

Nästa stop var i Piladelphia och vi fick runt 30min att kolla på Liberty Bell och Liberty Hall. Soligt var det och det var väl den enda bra delen.

Efter Philly for vi vidare nån timme, de visade Mr. Bean på bussen och Cecilie vann över mig i Scrabble... Körde in i DC och det var moln överallt. Stannade vid nått museum, köpte en DCkeps, gick på The Mall, slösade tid och mosade in oss i bussen igen.

Stannade nån minut senare och fick ta lite bilder på Capitol Hill. Nääjs.

Nästa stopp var för att få spana på Vita Huset på håll, 15min där! Min koncentration var dock bruten på grund av en nödsituation. Jag var så pissnödig att jag nästan dog. Fick ett par bilder på huset innan det blev rikigt viktigt att hitta toan.. Hittade en och jag var människa igen!!

Vid Lincoln Monument fick vi en hel timme! Fotade och fnissade innan vi blev för hungriga och fixade käk. Visade sig dock att sista stoppet innan hotellet var på en parkering omringad med restauranger. Fail.

Slutilgen så var vi sen på hotellet. Rätt fint rum, inget att klaga på där! I fixade chips och dipp som vi mumsade på och snackade om rätt störda saker. You don't wanna know really..

Vet inte ens när vi kommer tillbaka till NYC imorgon. Kan tydligen bli allt mellan 7 och 11. Illa! Ska däcka nu och försöka att inte se zombielik ut imorgon. Lär inte gå.

Bilder kommer lätt från denna trip, ända riktigt bra man får med sig från denna resa! Så people, åk INTE med tours4fun -cpresa.

G'natt..

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter inte allt för skoj du :(

2011-04-11 @ 12:48:13
URL: http://car0linen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0