Åååh åååh ååååh paniiik!

IDAG SKA JAG ÅKA TILL NEW JERSEY MED LISA OCH GÅ PÅ FESTIVAL OCH JAG ÄR TYP PÅ MITT KONSERT-NERVÖS-HUMÖR!!!

ShitShitShitShitShit. Är så läskigt spännande! Dessutom ska man få dricka öl för första gången på riktigt länge. Öl hör till festivaler. Ska bo på hotell, sånt är najs! Hotell i NJ. Lite småroligt.

Ska alltså se 30 Seconds To Mars idag för andra gången på 10 månader! Rätt najs, sist var på Pier Pressure förra året i Göteborg.
Imorrn ska man se Taking Back Sunday för första gången, dock inte bara dem, men de är dagens största namn!

Söndag.. Mötley Crüe!!! Seriöst nu.. Mötley. SÅ COOLT! A Day To Remember. Både denna faktiska dag och bandet. TAGGA!

Mötley Crüe                                                  Taking Back Sunday  


A Day To Remember                                              30 Seconds To Mars

Kommentarer
Postat av: linda

Läste igenom din blogg (ja hela!) och jag funderade bara lite över din gamla au pair-familj i England. Har du fortfarande någon kontakt med dom? Vet du liksom om dom har någon ny au pair eller så?



Och sa au pairen dom hade innan något om att de inte var så bra som familj eller så? kanske är en tid som är förbi i ditt liv nu och så, men jag är bara nyfiken ;)



annars är jag hysterisk avundsjuk på att du får se a day to remember!

2011-04-30 @ 15:11:11

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0