Ännu ett gig? HELLYES!

Jag har verkligen fullt upp nu! Lyckades få tag på biljett till ytterligare en spelning här i New York.

På Fredag smäller det igen. Denna gång är det.. MY CHEMICAL ROMANCE. Åh herreblomma. Tror knappt det är sant!

Hade liksom kommit över faktumet att det var slutsålt sedan länge och att jag inte skulle kunna gå. Så fel jag hade! Fick tag på en tjej som tänkte sälja sin biljett och fick t.o.m köpa den för $5 billigare än vad hon betalade för den!

MCR är, för er som inte hängt på det ännu, mitt absoluta favoritband. All time. Såg dem förra året i London på deras första spelning for ages, första gången de spelade ett par av låtarna från nya skivan live!

Var rätt så magiskt, trots att det regnade när jag köade ensammen och sedan fick kuta ifrån HMV Apollo så fort spelningen var avklarad för att hinna med sista tåget hem från Charing X.

Denna gången kan jag inte köa hela dagen, jobbar men inte så sent, men däremot kan jag stanna kvar utanför i timmar! Ska nog få fangirla lite över att få se dem face to face. Om jag nu lyckas. HOPPAS!

Blir en massa konserter denna månad alltså.. AP Tour i Fredags, MCR nu på Fredag och nästa vecka far ju jag och Lisa till New Jersey för The Bamboozle festivalen!!!


Bild från London, 23/10 2010

Kommentarer
Postat av: Denice

eftersom jag är stor flicka nuförtiden så dricker jag inte saft, dricker bara sånt med alkohol i ;). inser ju faktiskt att jag måste börja kommentera mer jag själv, annars är jag inte värd en kommentar!

2011-04-21 @ 00:16:35
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0