AP Tour

Jag är ju som lite beroende av musik och särskilt livemusik.
Har pinat över att AP Tour, en turné arrangerad av tidningen Alternative Press som har ett stop i New York, varit utsålt sedan länge. 
Eftersom konsertern är på Gramercy Theatre, där jag såg Biffy, och bara tar 600 pers så förstår jag varför biljetterna tog slut så fort.

Men. MEN. Jag har fått tag på en biljett! Fick köpa den av en tjej som inte längre kunde gå för endast $30 med express-frakt inräknat! Biljetterna gick på endast $25 så helt klart värt! Kommer få biljetten med posten imorgon och så är konserten på Fredag! Lite tight men det går!


Banden som spelar på denna turné är
Black Veil Brides
D.R.U.G.S (Destroy Rebuild until God Shows)
VersaEmerge
I See Stars
Conditions

Fett bra! Dock synd att jag kommer missa kanske 1,5 band.. Insläppet på Gramercy är vid 5 och första bandet ska gå på scenen runt 6. Jag slutar jobba först vid 7, hoppas kunna sluta lite tidigare, men kommer iallafall få se D.R.U.G.S, som jag är lite besatt av just nu, och få ett klarare intryck över vad jag egentligen ska tycka om Black Veil Brides.

ÅÅH GLAD IDA!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0