Beroende av färgade kemikalier i flytande form

Har man inget bätte för sig en Torsdagskväll i NYC kan man lika gärna färga håret. Right? Andra gången sedan jag kom hit men svartfärgen vill ju inte sitta! Irriterande!! Är förövrigt hårfärg jag syftar på i rubiken. *host*

Nu har jag iallafall blåa prickar på öronen och i nacken. Skitsnyggt! Inget på väggar, golv, toalett eller tak - ser det som ett framsteg!



Jag är bra på att måla nacken blå.


Ska leta ny liten resväska imorgon, har inget att packa grejerna till DC i!! Har dessutom kommit fram till att det inte blir nån sovmorgon på Lördag direkt. Bussen går klockan 8 från China Town och jag och Cecilie måste iallafall ta tåget 7 från Queens. Haaaah. Glädje.

Ska ta och försöka sätta fingrarna i jobb på Moa's bloggdesign. MOTIVATION!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0