Bilder istället för text. Fast med lite text också.


På min gata i Queens, där bor det...


Snygg teckning jag gjorde där jag försökte visa hur ont jag hade i halsen.
Såg tydligen ut som att nån huggit huvudet av mig istället..


Utanför huset när jag kom hem med barnen idag. Tjusiiigt.


D.R.U.G.S-Tee jag köpte på AP Tour samt nödvändig väska jag köpte idag. Båda var samma pris. $20!


Denna snygging fick jag köpa till mig idag! Tjejen som sålde den till
mig var dessutom supertrevlig och vi snackade i en halvtimme
innan jag tog t-banan för att hämta J & E från skolorna!


Har inte haft så mycket att skriva om min vecka riktigt. Jobbat på som vanligt, barnen hade Tisdag ledigt och imorgon är de också lediga. Hemma med barn som bara vill läsa böcker. Chill jobb.
Imorgon är det som sagt konsert igen, lite nervös som jag alltid är!

Lördag kommer Boston-svenskorna till NYC, vi ska dra runt på stan och jag ska dra IN dem på Pinkberry. Så beroendeframkallande det stället... 

På kvällen blire spännande ska ni veta.. Det är nämligen så att Karin, en av de svenska tjejerna på Long Island, fyllde år förra helgen och vi ska fira henne imorrn! Middag på nån restaurang ni vet. Och dessa ska följas upp med.. wait for it.. EN LIMOUSIN! 8 pers ska in i en fet limmo, glida runt på Manhattans gator och parta lös! Fast det är ju bara förfesten, ska väl in på nån klubb också. Såklart.

Söndag.. kommer vara en tung dag. Kanske. Beror på hur man mår. Är iallafall tänkt att jag och Cecilie ska på 9/11 Museét nånstans på Manhattan och typ.. chockas. Sådeså. Och trösta oss från chocken med Pinkberry. Hoppas jag.

KRAM.

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg väska :D

2011-04-22 @ 10:23:51
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0