Dag 2 av bussturen av doom

Ursäktar mig för att jag inte kom med någon sorts uppdatering gällande läget igår, kom hem såpass sent och stannade uppe ändå för att lägga upp alla bilder från resan på facebook. Dumt för jag var liksom väldigt trött imorse. För att inte nämna resten av dagen!

Iallafall så blev vi väckta av hotelltelefonen 5:30 prick. Snoozade dock typ 20min och hade väl lite småpanik där ett tag. "You no get breakfast at hotell" fick vi höra dagen innan men när vi strosade in och lämnade ifrån oss nyckeln fanns det käk uppdukat. Fick i mig en halv bagel, ett litet blåbärsmuffins samt ca. 2 klunkar kaffe. Ingen mat på bussen blablabla.

Hursomhelst kom vi iväg från hotellet och stannade vid dagens första stop två timmar senare. Shenandoah Caves hette stället och alla som betalt $23 extra dagen innan gick ner. Var bara jag, Jenni och Cecilie som inte gick ner så vi fick lite över en timme att spendera ute i Virginias ödemark. Inte party.

Dagens andra stop var en cruise, båttur, som de betalade $40 nånting för. Återigen var vi de enda som inte gjorde det! Smartaste vi gjort, båtturen skulle vara en timme och de fick 20min. Så surt! Tyckte nästan synd om alla som åkte! 
Vi smarta personer som inte åkte gick istället bort till Washington Monument, tog ett par bilder, köpte kaffe och choklad och var allmänt turistiga. Svårt att inte se ut som en turist när man går runt med två olika kameror förresten..

Sista stoppet med resan var Baltimore där vi fick 1h och 15min lunch! Jag och tjejerna hamnade på Hooters. Googla Hooters så får ni se ungefär hur varenda servitris där inne ser ut. De har en viss standard när de gäller BH-storlek kan jag tänka mig.. Slår vad om att obligatorisk vaxning av ben ingår i deras policy också.

Efter käket var det bara buss raka vägen (nästan) tillbaka till NYC. Förresten så är Manhattans skyline fan tjusigast, Philly och DC kan ju ta sig! Skyskrapor och sånt gillar jag.

För att göra en lång text längre utan att föra den för lång så kan jag sammanfatta resten av dagen såhär: GÄSP. SÅ TRÖTT!
Försökte beställa en Tai Chi Latte på Starbucks. Heter Chai Tea. Smart.

Bilder kommer imorgon, måste fasen sova inatt! Får faktiskt sova till 8:30 och det ska jag njuta av! KLASS"

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0