*rubrik raderad av mig eftersom jag inte ens fattade den*

Försöker packa min nya resväska med grejer jag behöver för en natt i DC. HAHA, jag är sämst på att packa för mindre resor! Såå sämst! 
"Hur många t-shirtar behöver jag?" Ööh. Ida.. En. Om ens det.

Hittills har jag packat mobilladdaren, kameraladdaren, en adapter + svensk skarvsladd (wtf really) och.. inget mer.

Väckaren är ställd på 5:45, får snooza 5 minuter, och sedan ska jag och Cecilie ses vid t-banan här 6:45 och försöka hitta till stället där bussen går ifrån innan klockan 8. Utmaning där alltså! 

Ska ta en massa bilder och sånt. Hoppas jag har en maaassa nya kommentarer tills när jag kommer tillbaka. Kommentarer gör mig glad.

Övrigt: Garden State är vad New Jersey kallas. Så.. ska genom Jersey och till Maryland. För där ligger DC. Sådeså.
New York kallas The Empire State. Först nyligen insåg jag varför Empire State Building heter som den gör...


KRAM!

Kommentarer
Postat av: Marika - Au Pair i D.C

Hej där! Ville bara säga att jag tycker att din blogg är bra :)



Är själv au pair, fast i D.C.

Och vill också säga att washington inte ligger i delstaten Maryland, Washington tillhör District of Columbia (D.C.) vilket räknas som ett eget distrikt, det tillhör alltså ingen delstat... :))

2011-04-10 @ 02:25:43
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, för att göra dig glad med en kommentar som du bad om! ;) Är en tjej från Finland som följer med din blogg..Den är superbra och du har humor! Åker förhoppningsvis själv som au pair till USA i juli.

2011-04-11 @ 20:21:38

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0