Kändisspaningen går väl sådära då..

Hittills har jag inte sett mycket kändisar alltså. Varit nära dock! 

Första jag träffade var ju killarna i Biffy Clyro, stort för mig då de är så jäkla bra!

Sedan missade jag tydligen Jessica Alba i SoHo med nån sekund.

Såg Sarah Jessica Parker's ryggtavla och barnvagn för någon helg sedan med Cecilie.
Cecilie freakade lite och jag var mest besviken över att det inte var en coolare kändis.

Och så idag. Missade Richard Gere med någon minut. Hur jag vet? Utanför J's skola var det ett stort pådrag, en film skulle spelas in och tydligen så var Gere med i filmen! Ett par tanter som satt i lobbyn på J's skola hade sett honom kliva ut ur en bil på inspelningsplatsen..

Ska försöka få med Jenni på kändisspaning imorgon! Vädret ska vara bra och jag tror att kändisarna kravlar fram från underjorden och sakta kryper fram i dagsljuset på såna Torsdagar!

Jenni såg förresten Renee Zellweger idag på Upper East Side. Helt hopplöst är det alltså inte!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0