Trött Lördag med bio och Pinkberry - WASH YOUR WINKIE!

Vaknade idag runt 8 på morgonen första gången. Orka kliva upp efter 5 timmars sömn tänkte jag och sov till 11 istället. Duschade och kom upp i köket där det fanns färska bagels och nya bananer! För jag gillar banan i flingorna. Sådeså.

Var iallafall bestämt att jag, Jenni och Cecilie skulle på bio 3:10 vilken innebar att jag var tvungen att vara klar hemma och på plats vid t-banan 2 för att möta upp med Cecilie och sedan krångla oss till Manhattan för att träffa Jenni utanför AMC på Times Square 45 minuter senare.

Vi såg Arthur med Russel Brand i huvudrollen! Så kul film, Russel kommer aldrig inte vara rolig!

Gick och åt lite glass på Pinkberry efter bion. Åh, så gott folket! Rekommenderar det stället till alla som kommer i närheten av ett sånt ställe, smaka på glassen!!!

Kom hem precis vid 7 och började 'jobba'. Alltså.. jag tycker det är underbart konstigt att det räknas som jobb när jag är hemma med J från 7-10 och han går och lägger sig 8. Två timmar av att se till att han inte typ.. trillar ur sängen? Har inte ens något emot att jobba Lördagskvällar då jag oftast inte gör något annat dessa dagar på kvällen förutom att gå på bio. Hehe.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0