Maybe you sucked the life right outta me

Rubriken kommer från The Used's låt Meant To Die.

Och här kommer en uppdatering om helgen! Phew alltså.. Sömn. Vad är sömn?

Som jag skrev i förra inlägget så var planen att hänga med Frida på en bar och så blev det också! Hamnade på nått litet najs ställe på 8'th Ave (tror jag...) och var där hela kvällen!! Fick gratis shots av ett par Britter och jag spelade Marilyn Manson på Jukeboxen. Vilket jag tror bara jag tyckte var en succee. Men betalar man $1 så ska man får höra låten sin sådeså!

Kom hem typ.. mitt på dan Lördag. Duschade, sov en halvtimme och drog sedan till Broadway för att träffa Jenni och hennes finska polare som flugit in dagen innan.
Käkade på Ellen's Stardust Diner (laddade upp en video därifrån på FB!!) och det var gott som vanligt. Men så är jag lite fegis och kör säkra kortet genom att välja samma käk varje gång! Captain Video. Så heter min mat. Ja.

Efter käket drog vi till Broadway Comedy Club dit vi köpt biljetter för typ veckor sedan. Fick för första gången här i USA armband för att få köpa alkohol! Det var stort. Nog för att jag hade armband på Bamboozle (som vi hittade på backen för jag var ju inte off-age liksom..) men denna gång fick man ju beställa dricka!

Komikerna var väl roliga, hade sett ett par av dem tidigare när jag och Jenni varit där, men de va kul ändå! Dessutom hamnade vi längst framme vid scenen så självklart blev man involverad i ett och annat skämt. "So you're Swedish.. Why aren't you blonde?!" Lite less på den kommentaren nu men fick la bjuda på det.

Efteråt skulle vi på nån rooftop-bar trots att det ösregnade. Jenni's polare glömde plånboken i en taxi och sen vare inte så roligt längre. Vi fyllde in ett formulär om förlorad egendom på YellowCabs hemsida och sen drog jag hem.

Nästa inlägg kommer nu bestå av lite bilder och i stort sett hela min Söndag. Galet roligt.

Kommentarer
Postat av: Malle

Skulle du möjligtvis kunna länka din spotifylista(om du har en) ? Hade vart awsume :)

2011-08-09 @ 14:14:58

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0