Oh I confess, I confess to the rumor of us

Rubriken kommer från Panic! At The Disco's låt Hurricane från senaste albumet Vices & Virtues.  Får se dem live om 13 dagar - yay!


Friday friday idag är det FREDAG people! I Europa är dagen antagligen nästan över, men här är det timmar kvar. Inte helt klart vad planen för dagen är men lutar åt middag nånstans, kanske med Jenni, och en drink på vartsomhelst. Ingen aning!

Igår var rätt så slött och jag tänkte tatuera mig. Det gick ju åt helvete.. Tog med mig $140 och tänkte "det räcker väl för min lilla tatuering jag vill göra!" men nä. Gick först till NY Ink bara för att kolla priset, trodde inte egentligen att de skulle ha tid över igår, men trodde inte heller att priserna är hypergalna! De sa att priset skulle ligga på runt $6-800!!! Det är samma pris som jag fick när jag frågade om priset på en rätt så stor tatuering förut! Sjukt! 

Dessutom fick jag veta att stjärnorna från tv-serien tar $1000 som minst! Men man fattar ju att de inte vill göra en massa småsaker - go big or go home sägs det ju...

Så lite smått chockad tog jag t-banan till Brooklyn och kollade in på Asylum Tattoo, där jag blev gaddad sist, och frågade efter priset på samma tatuering jag frågade om på NY Ink. Asylum skulle ta $175. Seriöst. Lär gå dit nån helg framöver och få lite mer bläck i huden då!!

Men ja, idag får jag se vad som händer, hittills har jag vaknat, lagat frukost (scrambled eggs med bacon) och duschat. Sååå ja.. Ttyl I guess.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0