Spåttäfaj

Fick en förfrågan om att lägga upp min(a) spellista/or från Spotify på bloggen för min musiksmak är kung.

Så det kan jag väl göra.

Sweet Fuckers - random av mina favvisar

Oldies - som det låter, gamla låtar som jag gillar

Guilty Pleasures - den pinsamma spellistan som jag diggar ändå

Feelingdown - spellistan då man är lite nere och av någon anledning vill lyssna på lite lätt ledsamma låtar

Sen så ligger alla de bästa låtarna inte på nån spellista, utan under mina "Starred Songs", kolla där efter bästa skiten there is.

____

Rätt så sweet att Spotify nyss lanserades i USA och alla artister är typ "Here, have a free code to sign up to this amazing music-service Spotify" medans Svenskarna är typ "Oh people.. old new. Embarrassing." Bra även att man slipper fråga folket hemma i Sverige att logga in på ens Spotify-konto varje 2 veckor. Dessutom verkar de inte vara så hajj på att lägga in reklam mellan låtarna än så blir mer musik för mig! Och min 10-timmars-mätare verkar lite skev så har ändå obegränsat med musik varje månad. 

Lyssnar dock mest på musik via iTunes nu så spellistorna kanske är lite oaktuella. Men fortfarande sooo sweeet!

Kommentarer
Postat av: Ida Päpsi Mårtensson

Oldies - Haha där har vi samma smak! :P

2011-08-10 @ 03:24:39
URL: http://http://www.facebook.com/Zquagmyer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0