You recognize this shape? It's the back of your hand.

Rubriken är från låten In Vein av Alkaline Trio. I liiiike.


Men nu är det såhär att jag kommer bli tvungen att ta ut en av mina två veckors betald semester tredje veckan i Augusti. Och det är ju jäkligt snart!

Fick ju veta lite sent av värdfamiljen att jag skulle bli tvungen att ta denna veckan, orginalplanen var att åka till Miami med Cecilie, men vi fick semestern lag på olika veckor så det sket sig ju.

Så nu kommer jag vara ensammen i New York, värdfamiljen ska ut till huset på Jersey Shore, och jag vill ha något att göra!
Funderar på att ex. ta tåg/buss till Boston eller Philadelphia, men jag vill ju inte göra detta ensammen! Har ju ingen större aning om hur de städerna är strukturerade, vad kan ska se, vad av det som faktiskt är sevärt. All that jazz.

Ingen läsare som råkar vara här på östkusten och vill visa mig sin fantastiska stad? Drar gränsen på sisådär 4-5 timmars resa enkel väg - öppen för förslag!


coney island ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom till SB ;)

2011-08-02 @ 16:23:17
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0