On my arm there's a tattoo of your name

Rubrik från Pierce The Veil's Million Dollar Houses (The Painter)

Igår bestämde jag mig för att det skulle vara en bra idé att klippa bort lite hår. Så då gjorde jag det trots att jag blev skitnervös innan!
Men blev jättenöjd och kladdade i lite mer hårfärg när jag slutat jobba på kvällen. Ungarnas kommentar var "Is it supposed to look blue..? It's still nice!" Och svaret är väl ett tveksamt nej? Inte blått? Blåsvart, samma färg jag kladdat på med sen jag kom hit faktiskt!


Skitbild, men från Starbucks imorse, kort hår på höger sida!

Hade en drömmorgon typ också! Min värdpappa släppte av mig, värdmamman och barnen vid t-banan (i vanliga fall går vi 7min från bilen) , första E-tåget som dyker upp är TOMT och vi får alla sitta hela vägen till Manhattan (aldrig hänt förut), jag får släppa av E på skolan istället = klar tidigare och sedan så fanns det lediga stolar vid fönstren på Starbucks! Skönt!

Barnen hade dock bara halvdag och jag hade ingen bil i Queens så stannade på Manhattan tills 12. Satt på Barnes & Nobles och läste i nån timme, promenerade en stund i Central Park, fick ett larm att gå av till en kamera på Best Buy och fönstershoppade på H&M. Magiskt. Haha!

Sedan kom drygaste eftermiddagen nånsin! Båda värdföräldrarna var hemma från jobben men JAG jobbade ändå. E gick och tog en tupplur och J satt och läste vilket gjorde att jag.. skulle göra vaddå? Satt och ritade och spelade Wordfeud tills klockan var 3 och spelade UNO ett tag sedan. Värdföräldrarna målade väggar i källaren och skrek och svor åt varandra lite då och då. Trevlig julstämning!

Följde Cecilie till QCM när jag jobbat klart, käkade en burgare på Five Guys Burgers och sedan kom plågan då Cecilie skulle testa jeans i timmar inne på varje affär. Musiken som spelas inne på ex. Guess är ju VIDRIG! JAG DOOOOG! Dessutom köpte jag inga julklappar. Bara hårspray. Gotta maintain my hair! 
Nu; sova. Imorrn, nånting. Teater av nått slag på kvällen med Fia! Kan bli spännande!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0