So what if I can't forget you?

I'll burn your name into my throat, I'll be the fire that'll catch you.

Jag har blivit lite smått besatt av ett annat band nu. D.R.U.G.S och MCR står fortfarande i topp men i Torsdags upptäcke jag:

Pierce The Veil

Fett bra, lät absolut inte som jag trodde att de skulle låta! Trodde dessutom att jag lyssnat på dem förut och skjutit ner dem men knappast! Den rösten känner man igen om man väl hört den förut!

Har tankat ner deras senaste album, Selfish Machines, och lyssnat på det oavbrutet (nästan) sedan dess. Bästa låten är nog Caraphernelia där Jeremy från A Day To Remember kör lite guestvocals!



Erkänner lätt att videon är rätt så värdelös, men låten...! 

De spelade i New York i Lördags på Irving Plaza, men jag jobbade ju liksom så det blev inte av att se dem. Synd!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0