Stayyy awaaaay frooom myyy frieeends~

Rubriken är en Pierce The Veil låt. Nomnom.

Jag tror visst att jag glömt bort att nämna att jag firade 11 månader i New York i Söndags! Hurra på mig och FYFAN snart åker jag ju tillbaka! Har mindre än en månads jobb kvar nu, 3'de Januari är min sista officiella arbetsdag och 5'te kommer nya au-pairen hit!

Frågade J om han prata med henne nått och hur hon verkade och han svarade såhär:
"Yes, I said hi to her on Skype. She doesn't celebrate Christmas and she prays a lot"

Tycker det säger en hel del, haha! Hon kommer från Tyskland och är också muslim, tror inte ungarna har nån riktig koll på vad det innebär än. Jag funderar mest på hur det ska funka när hon ska plocka upp ungarna och så, om hon plötsligt tänker "Näfan, jag skulle ju be nu" och blir sen för att hämta barna. Oh well, hon är den som blir skälld på av tanten i receptionen..

Blev glad idag, fick äta två bitar från min chokladkalender som jag fick av Frida, tydligen hade jag glömt en dag där nånstans så DUBBEL CHOKLAD. Snögubbe och ett hus. Smaka likadant.


På Söndag ska jag och Frida nog åka till Stockholm förresten. Den ni.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0