Stop acting out like you're the one that's meant to be

Rubrik från D.R.U.G.S låten Mr. Owl Ate My Metal Worm.

He blidde ingen piercing! För bruden som gör DA's jobbar bara på Måndagar och Lördagar. Jag åkte alltså ut till Brooklyn enbart för att åka tillbaka till Manhattan igen. Aja, alltid mysigt i Williamsburg.
Får återvänta till Asylum på Lördag dårå, jag som trodde jag skulle få det överstökat idag, hade ju nerverna på helspänn hela vägen upp till munnen! If that makes sense.

Jag har insett att jag är livrädd för att fixa fler hål i öronen dessutom. En till ring i läppen skulle inte vara ett problem men FAAN om de rör mina öron! Hahaha! Göra hålen större är dock inga problem har ju 8mm i varje öra men vill iallafall ha 1cm. Hallå. Bäst ju.

Beställde en bok från Amazon häromdagen och trots att de skrev att den skulle komma på Lördag så fick jag den idag!
Det är en sorts.. dagbok antar jag. "The Happiness Project - One-sentence Journal" står det på den och tanken är att man varje dag, i 5 år, ska skriva en mening om sin dag eller sina tankar. I 5 år. 5 år. Får se hur länge jag pallar, är väl största åtagande jag nånsin dragit på mig. Kanske.

Lalalalalaaaa~  jag har ingen aning om vad jag ska skriva nu. Kan köra på onödig samt random info!
- Jag åt 2 luncher idag av misstag. Fast den första lunchen var egentligen ingen lunch.
- Det går inte att ladda både iPoden och nya mobilen via USB-uttagen på min dator på samma gång. iPoden säger "ERROR" då.
- Den mest spelade låten i mitt iTunes bibliotek är D.R.U.G.S låt Sex Life
- Jag satt nyss och lipade åt videos på youtube med människor som räddar voffar och hestar från hemska hemska människor. LIPA. Sa jag lipa? Yes.
- Satt och tänkte på flygplatser när jag var på toa i Bryant Park och kom på att jag sett Robert Wells. Bara random sådär. Toatankar.
- J håller på att göra Sonic the Hedgehog med korsstygn nu. Långsamt som fan men stadigt jobb! Smart grabb detdära.
- E höll på att döda oss i bilen på väg hem, satt och fes hela bilresan och jag KRÄKTES nästan FYFAN att en unge kan lukta så mycket/illa!

Nuuu fick jag ihop lite text där ja. Får se hur det går med uppdateringar resten av veckan. Och fan, det är December.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0