Hemmamedfriskabarn

Idag var jag hemma med friska barn. De var bara lediga från skolan en dag extra sådär!
Lade klart fetingpuzzlet med Boston tillsamans med J, han var mäkta stolt när sista biten var på plats! Jag var mäkta less men nog var det en liten vinnarkänsla när det var slut på bitar och inga saknades!

Gjorde omelett till lunch och det var fan så gott! Middagen var värre, mängden ost de geggade ner i tomatsåsen gjorde mig illamående. Fick trösta mig själv med att gå till Starbucks efter middagen. Fett värt, en kvart att gå dit, tre minuter att beställa och få kaffet och sedan en kvarts promenad hem. Var inte så superkallt nu på kvällen och det blåste mindre. Snön som föll igår är nästan borta - SEGER!

Får se hur jag klarar av att vakna imorgonbitti, 6:20 står väckaren på efter fyra dagar då man fått sova till iallafall 8!!
Da paiiiiin.


mardrömmen är över.


Happy 50 dagar i staterna till mig förresten!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0