IdaGoesFestival!!

Waaah! Ni vet ju att jag gillar musik, festivaler och sånt by now va?

Iallafall såå.. ska jag på festival. I USA. Om 71 dagar ska jag och Lisa (Ö-vikstjej från au-pair skolan som bor i NJ) gå på The Bamboozle i New Jersey!!

THE BAMBOOZLE!

Åh shiet alltså. Line-up:en är helt damatiskt fantastisk och 3-dagars biljett går på $109. (endagarsbiljetter går på $55 för de bästa dagarna, hehe. Sen kan man köpa VIP/Backstade-biljett för +$300. Där ingår käk, backstage-tur, meet&greet med banden o.s.v)

Bland banden i line-up:en kan jag nämna följande som jag vill/måste se:

Mötley Crüe
Taking Back Sunday
A Day To Remember
Biffy Clyro
30 Seconds To Mars
Alkaline Trio
Black Cards
Black Veil Brides
Bless The Fall
Mayday Parade
Senses Fail


Sen är det ett gäng man är intresserad av men inte riktigt lyssnat på, såsom Fall Out Boy bassisten Pete Wentz's nya band Black Cards och radio-favoriten Travie McCoy!



Hur kung kan inte detta bli då?!

Kommentarer
Postat av: nora

ÅH BAMBOOZLE! åh vad fint att du kan göra en massa awesomea saker nu när du bor i new york :') avundsjuk!

2011-02-17 @ 21:36:01
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0