I've got better things to do tonight than die

Rubriken är en låt av The Blackout som jag lyssnar på just nu. It's good stuff. 

Idag var en rätt så ointressant dag. Jobb som vanligt på morgonen, städade lite när jag kom tillbaka från Manhattan och sen chillades det ett tag. Hann tappa en macka face down på golvet och på mina jeans. Kanoners.

Köpte hårfärg (jo, Ida's färga-håret-hysteri kanske tas upp igen! Ni som följt mig ett tag fattar) innan jag hämtade J & E från skolorna och blablabla jobba blabla leka med J blabla käka middag.
Sen skulle jag färga håret var det tänkt så jag frågade min värdmamma om det fanns några gamla handdukar som jag kunde "pajja". Det fanns det inte. Vem har inte gamla handdukar liggandes hemma?! Nu måste jag gå och köpa en ny, en mörk skulle jag tro, handduk bara för att håret ska färgas. Pff, löjligt!

Såg en kille på tåget idag som var typ mouthwatering och som stod och småflörtade med mig. Smälte lite men klev av innan honom såå.. Det var trevligt att få lite ögongodis iallafall!

Kommer gilla denna vecka, tror jag. Har två playdates planerade för J och helgen är planerad! Till större delen iallafall.
Biffy Clyro @ Gramercy Theatre på Lördag kväll och sedan LCC-möte med de andra au-pairerna i området på ett museum här i Queens på Söndag. Kan gå bra!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0