Jak prata engleska?

Fick en fråga på om jag kunde lägga upp typ en video där jag pratar Engelska.
Är inte så bra framför/bakom/brevid en filmkamera men.. skulle det vara intressant?
Kan försöka briljera med min Brittiska accent och sen helt förstöra min påbörjade Amerikanska?
_________________________

Sen vare nån som frågade om det var lätt för killar att bli au-pair. Uh, jag är ju inte nån själv, men jag kan med säkerhet säga att det är lätt majoritet med tjejer och många värdfamiljer vill helst ha en tjej i hushållet!

På au-pair skolan var vi.. nån som vet? 120 au-pairer? Kanske? Iallafall så var det fyra killar. Sammanlagt.
Men omöjligt är det ju inte för dem, har ju en kille i min LCC-grupp och min värdfamilj har haft sju au-pairer (mig inräknad) varav en varit kille. Wahowaaa.

Idag är det isregn här och jag måste käka innan grannarna hör min mage. Cheerios!!





Kommentarer
Postat av: anna

ja,lägg upp en videoblogg på engelska,det skulle vara jätte roligt!:D

2011-02-04 @ 23:54:59

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0