My Valentine is a kid and I don't care

Idag har jag jobbat 7-2:30 och ska jobba en sväng till ikväll. Var hemma med J eftersom han hade ledigt. Vi gjorde ett gäng ♥-kort till hans klass och jag fick fyra stycken av honom! 

"Roses are red
Violets are blue
Santa is nice
but not as nice as you"


Sådär skrev han i ett av korten till mig. AAW! JAG ÄR SNÄLLARE ÄN TOMTEN! Sötaste ungen. SÖTASTE. 
I ett annat kort skrev han:
"You're my Valentine"
Mest romantiska någon gjort för mig skulle jag tro. Och jag är helt seriös på den punkten. Pojkvän? Nah, en sexåring slår en sån långa vägar!

Fick dessutom en glad överraskning! Det ringde på dörren och utanför står en liten kinesisk gubbe med.. MIN GITARR! Tre veckor tar det alltså att skicka en gitarr från Sverige till New York. Det är ett tag det. Den var helt oskadd, dock lite ostämd istället men det fixade jag! 

Spelade och trallade lite medans J var på toa och när han kom in igen hade han stooora ögon och sa "Was that just now you?" Jag svarade att, jo, det var det. "Woaaa." HAHA! Älskade reaktionen! SÅ bra var det inte!
Vi spelade en massa spel, njöt av det soliga och varma(!!!) vädret ett tag också. Var plusgrader ute och det blåste faktiskt varmt för en gångs skull! Helskönt! Inte så supermycket snö kvar här nu men det lilla som är lär stanna då det ska bli kallt imorrn igen. Vädret har tydliga moodswings.

När J och min v-pappa drog på möte promenerade jag till DR och köpte Valentines-presenter åt dem. Bara för säkerhets skull om de skulle ha köpt nått åt mig. De hade dem inte. Men de blev glada över det jag köpt iallafall.
Bättre än förra året iallafall, köpte lite grejer åt både min Engelska värdmamma och pojken och de sa knappt tack. Kul.

That's my day. Karin, hoppas du blev glad öcer fisheye bilderna i det förra inlägget. De var för din skull. Mest.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0