Stop your preaching right here, cuz I really don't care

Rubriken är en bit av My Chemical Romance's låt Bulletproof Heart. It's awesome.

Idag har jag ju, som jag skrev igår, hängt på Manhattan med Wilson! Planen var lunch, China Town och typ.. gå runt. Verkligheten blev gå runt, gå runt mera, frysa, blåsa iväg, frysa lite till, käka lunch på en japansk restaurang som inte var särskilt japansk, gå mera, dra till Time Square, gå på bio lite random sådär, käka middag och dra hem.

Sådär var den kortfattade versionen, ska man lägga på mer så kan man väl säga att det blåste som fan idag. Överallt. Värmen från senaste dagarna var som bortblåst (heh) och det kom ett par snöflingor då och då.
Biografen vi hamnade på har 25 biosalonger, visar IMAX, 3D och är jävligt stor. Vet inte hur många rulltrappor det var till våningen vår film skulle visas på!

Såg filmen Unknown som handlar om en kille som är med i en olycka och, när han vaknar på sjukhus,fått sin identitet blivit stulen. Eller, det är det man tror, filmen klarnar först mot slutet. Inga suveräna, superkända skådisar men helt ok film ändå.

Käkade middag vid Penn Station på det som kommit att bli mitt stammishak! De hade jordgubbar och jag blev lyckig! Wilson blev skitglad över alla sorters ris de hade, han älskar ris. Jag var också förvånad.

Chillar hemma nu och försöker värma upp mina ben igen, iskalla! Hoppas på bättre väder imorrn med tanke på alla optimistiska tjejer som gick i linne och minikjol idag. De måste frusit ihjäl, seriöst!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0