And so the story goes

Jag har INGEN aning om vad rubriken handlar om så jag kör bah på ändå.

Har kommit på att det suger att kliva upp 6:40 istället för 6:10 eftersom jag får vänta med frukost till efter 9 då. Jag funkar inte utan frukost tydligen. Iallafall inte med sen frukost. Måste tajmas bra! (svammel svammel)

Idag fick jag iallafall hem mitt första vunna ebay objekt! Glad Ida! Jag köpte en fisheye lins till min kamera! Förklaring på vad det är kommer senare. Har ett gäng bilder att visa upp iallafall!

Hämtade ut mina skor som varit på lagning dessutom! Såg som nya ut och jag tog på mig dem med ett leende på läpparna. Dock så inser jag när jag vadar runt i vattenmassorna på Manhattan att "åhfan, det är en fet spricka under högerskon. K*k." Såå bara för att jag fick dragkedjan fixad måste nått annat gå sönder såklart! Fick gå runt med dyngsura skor i fem timmar. Inte. Nice.

Idag var dessutom första dagen jag hade fullt ansvar för barnen efter skolan! Klockan 4 hämtade jag E på hennes skola, tog bussen till J's skola där de hade karate till klockan 17:30 och sedan slaskade vi oss hem. 
Jag skulle laga middag (skratta ni, det gör inget) och det blev tortellini i tomatsås. Tomatsås på burk men whatever, det blev gott och alla åt mycket! Woho!
Fick natta dem också och i skrivande stund har mina värdföräldrar fortfarande inte kommit hem. Halvtimme sena men det är inte precis så att jag har bråttom nånstans.

Det blixtrade och åskade här när vi käkade middag. Hörde folk prata om "storm coming in and inches of snow coming down!" så förväntar mig nästan inte att det är nån skola imorgon. Isregn på g. Inte bra.

Nu har jag svamlat klart tror jag. Frågor är välkomna. Kram.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0