Biffy Clyro i New York?

Satt och kollade igenom en gig-guide igår på nätet som var sorterad efter musiken som jag lyssnar på.
Kommer igenom Januari utan större succeé och bläddrar vidare till Februari.

Där small det. "12 Februari spelar det Skottska bandet Biffy Clyro på Gramercy Theater i New York" stog det. Inte på Svenska såklart men på Engelska. Jag blev plötsligt superhyper och rätt så hoppfull, Biffy är inte så stora utanför the UK så det fanns en chans att biljetterna inte var slutsålda trots att det är mindre än en månad till spelningen.

Jag kikade in på Live Nations hemsida och sökte efter biljetter. OH YES IMMA DIEEE!
De hade en massa biljetter!!!!
$20. Det är typ 140kr. Seriöst, inget kan vara så billigt! SJUKT!
Köpte en biljett iallafall och den ska komma i posten på nån vecka. 

Biffy är så biffiga! Haha! Har sett dem en gång tidigare, som förband till Muse på Wembley Stadium i London, men denna gång kommer man nog kunna se dem utan att bli dödad av galna Muse-fans!


Har ni aldrig hört nån av Biffy's låtar kan jag rekommendera dem starkt, lyssna på nyaste albumet Only Revolutions och få gåshud.


Bild tagen av mig 11/9 -10

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0