Bilder från au-pair skolan på Long Island

Nu kommer det lite bilder + fattiga förklaringar. Är ju nervös här!!



Jag hittade Starbucks på Arlanda   |   Tyska tidningar är ju lite småporriga..



"Köttbullar" på flyget från Frankfurt  |  MEN ÅH KUNG! Bagagevagn på JFK Airport



Vita skolbussen som tog oss ut till skolan  |  Karta över campus på St. John's University



Molloy Hall, vårat hus på Campus  |  Amerikansk frukost första dagen, cream cheese bagel & fruit loops (blä)



Utsiken från cafeterian på Campus  |  Skolbyggnaden, St. Joseph hall



Våra lektioner var minst sagt intressanta  |  Svenska grejer vi gjorde för att berätta om Sverige



Polisen John som förelästa om säkerhet  |  Polisen John och Jag



Tidig morgon på Long Island  |  Kajsa och vårat grupparbete om giftek



Föreläsning om säkerhet i Centennial Hall  |  Brainstormande svenskar på scenen


Där var en hög bilder från au-pair skolan iallafall! Tog inte alla men gjorde en liten sammanfattning. Hoppas det var uppskattat!
Just nu sitter jag och en liten hög med andra au-pairer och väntar på att våra värdfamiljer ska hämta upp oss från skolan, oerhört nervöst!!!
Ska försöka komma ikapp med dagarna nu snart och.. OCH. Vi gjorde ju en NYC tur på Manhattan igår! Har jävligt nice bilder från bl.a Top of the Rock och Time Square, ska skriva mer om det när jag kommit till rätta hos familjen!

OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åå vad roligt! :) Måste vara kul att äntligen få komma till familjen!

Jag åker nu på måndag.. :D

2011-01-08 @ 16:05:37
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: Denice

Shit vad den polisen hade gått upp i vikt! Han var väldigt mycket smalare när jag var där!

2011-01-12 @ 08:18:17
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0