First day of my life

Rubriken är en låt av mitt 15-åriga jags favoritband - The Rasmus. Cuz I felt like it.

Här kommer iallafall ett sista panikinlägg där ingenting kommer vara i ordning, allt kommer vara kaos och jag kommer tappa tråden ett par gånger.

Börjar med att visa en olycka jag var med om igår. När jag satte mig på en stol. Som man gör.



Nu kommer jag resa med ett handikapp. Ouch. Och jag la mest upp detta för att morsan "slår vad om att det kommer hamna på bloggen".
Nu gjorde det just det. AIJE. Jag har fula ben för övrigt. Fokusera gärna på de färgglada shortsen istället.

Har packat klart nästan allt nu! Dock började väskan plötsligt väga mer än jag trodde den gjorde. Bara det är mindre än 23kg borde det dock vara lugnt! Vi har ingen våg hemma. Doomed to fail.



Snyggaste väskan har jag iallafall. Lite fullt nu men har packat ner presenterna till värdfamiljen, mina kläder, kameraväska och ska köra ner neccesären imorrn. Sen är det klart. AAH!

Kämpar med handbagaget just nu också. Kommer inte få plats med nått ombyte i det, trots att skolan tycker att man ska ha det. Men har min mapp med alla papper i min väska. Och en bok. Och annat.

Köpte lite godsaker till värdfamiljen också. Blir lite sugen själv fan!




Imorgon ska man upp 3:30 nån gång. Köras upp till Umeå och sen består resten av dagen av flyg, flygplatser, väntan, mera flyg, buss och sen New York. AUGH!

Kommentarer
Postat av: carro

lycka till nu tjejen! håller tummarna för dig att du får mer tur med familjen och framförallt arbetsuppgifterna! Är avis på dig, vill med vill med! xoxo

2011-01-03 @ 21:52:35
URL: http://car0linen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0