STRÅLANDE SMART MAN ÄR DÅ!

I Måndags, efter min vandring i Central Park, kom jag hem och märkte att mitt vänstra byxben var genomblött på utsidan. Tänkte wtf och fortsatte ner till mitt rum. Öppnar min väska och märker att alla mina prylar ligger och flyter runt i Vitamin Water. Strålande.
Som tur var hade jag kameran och dens tillbehör i kameraväskan så den klarade sig, men jag fick sitta med en hårtork för att torka upp sedlar, kartor o.s.v. Min iPod klarade sig rätt så bra, är lite sticky och luktar jordgubbar.

Väskan luktar iallafall rätt så gott, bin och getingar kommer älska den i sommar..

Note to self; skruva alltid på locket rejält innan du lägger ner flaskan i väskan. Okay?



Ibland måste man tänka efter före.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0