The Ballad of Mona Lisa

Dagens rubrik är Panic At The Disco's senaste singel. Trallvänlig.

Vet inte vad jag ska skriva här idag riktigt. Har inga spännande (hahaa) bilder att bjuda på och det har inte hänt så mycket.
Var på Starbucks på 86'th Lexinton Avenue två gånger idag. Jag börjar bli lite stammis där!

Bjuder väl på nån sorts bild dårå. Screenshot från min iPod!! Blåa pricken visar vart mitt Starbucks ligger och jao.. Har inte så mycket vettigt att säga här.




Får väl ta och fråga vad ni vill se mer av? Mer bilder? Text? Mer turistande?
Enligt statistiken på blogg.se så har jag ca. 59 unika läsare per dag.
Raise your voices, vafasen ska jag skriva om?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Jag skulle tycka det var kul att läsa mer om din "jobb-tid", alltså vad du hittar på med barnen, hur mycket du jobbar osv :)

2011-01-27 @ 18:00:23

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0