Bwwwwwwh (imma ghost booo)

Inga uppdateringar och jag skuller på.. mig själv.

Förra veckan vare ju bara jobb. Vanligt jobb.
Lördag morgon försvann min värdfamilj till Mexico och min 10 dagars semester började! Kvällen bestod av party. Shit alltså.. Vin, öl, mera vin. Kom hem runt 8 på morgonen.

Söndag var värsta dagen på år och dag. Tror inte jag varit så bakis någon gång alls. Manhattan dödade mig. Sov 11 timmar den natten.

Måndag träffade jag Emelie på Union Square vid 3. Köpte kläder efter att Emelie fått pizzaflott på klänningen. Gick ensammen på bio och såg X-Men - fyyyyfaaan va jag gillar X-Men!!! - och mötte upp med Emelie igen efterår och tog en öl (ingen som kollade ID inte) innan vi försökte ta oss till Hudson River för att se på fyrverkerierna! 
För det var ju 4'de Juli = USA's nationaldag! Kom inte så skitnära vattnet, vilket var synd, och blev inte SÅ impad över fyrverkerierna, men det var lite fräckt!

Käkade fish & chips på nån diner och fick beställa in öl utan ID igen. Skumt land detta.
Sen hände grejer, mera grejer, ingen mera öl och sen somnade jag hemma vid 3.

Idag, Tisdag, ska jag städa upp lite i huset, lämna tillbaka böcker som E glömt lämna till biblioteket samt typ.. laga mat? Vet inte där, fick en känsla av att jag borde bara!

Imorgon kommer familjen från Sverige hit! Ska träffa dem på Penn Station nån gång mitt på dagen! 6 månader sedan man sågs. Visst jag IGÅR FIRADE JAG ETT HALVÅR I NEW YORK. Skum skit.

Så från Onsdag till Lördag ska jag umgås med familjen. Får se hur detta går!

OVERANDOUT.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tyckte de var jättebra :D Fyrverkerierna alltså ;)

2011-07-05 @ 20:03:39
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0