Paramedics to the disc, we've got CD's!

Rubriken är helt åt helvete och jag vete fasen vad jag ville med den. Har inget med dagen att göra iallafall.

Idag började som en vanlig jobbdag och blev bättre runt middagstid!
Eftersom det är dagen innan min 21'a födelsedag (yay) och min värdmamma skulle till Californien på konferens imorgon så sa de att jag fick välja restauarng för min födelsedagsmiddag! Blev nästan chockad, trodde inte att de skulle riktigt uppmärksamma det.

Men vid 6:30 satt nästan alla, värdmamman blev sen p.g.a jobbet, inne på T.G.I Friday's och beställe in käk! För mig blev det en Jack Daniel's Burger. Fyfaan va gott! Blev lite anti JD i England efter ett par för många JD & Cola men dendär burgaren var riktigt jäkla god!

Efteråt när man var typ.. apmätt och satt och tänkte på att sova så gick vi vidare till Martha's och åt lite glass! Mango sorbet kan aldrig vara fel. Aldrig.

Kom hem med en halvsovande J och fick paket också! Ännu roligare! I paketet var en 750GB extern hårddisk - helt perfekt ju! Glömde ta med min 1TB hårddisk från sverige men den var ändå så stor och klumpig. Den jag fick är liten, röd och skitsnabb! Glad!!

Ska tydligen börja 5:30 imorgon. Gillas inte med tanke på att födelsedagar ska vara nice och chill. Behöver dock inte faktiskt anstränga mig förän 7:30 - ska bara vara vaken och se till att huset inte binner ner. Men hallå. 5:30. Självmord. Urk.



Vovve på kuvertet - niice                                               Min lilla hårddisk! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0