..when I broke my foot from jumping out the second floor

Oooch rubriken har som vanligt inte så mycket att göra annat än med musik. MCR igen!

Idag hare varit äckligt varmt ute, precis som det förutspåtts. Det är runt 40c i tunnelbanan och lite "kallare" ovan jord.

Var en sväng på Queens Center Mall när jag släppt av barna på deras camp! Kom hem med ett nytt linne, ett halsband, hårspännen, ett grått nagellack samt en ny plånbok! Min nuvarande får inte plats i min andra väska!! Nödvändig skit.
Tog hand om ett berg med enbart min tvätt när jag kom hem, tumblr'ade ett tag och hämtade barn igen. My life, so plain.

Men ja. Dagen är inte slut än! Kan erkänna att jag borstade tänderna och kastade mig i säng tidigare än jag gjort senaste 6 månaderna igår! 10:30 var jag i säng och helt död. Kliva upp 6 borde vara olagligt: VARFÖR ÄR DET INTE DET?!

Kommentarer
Postat av: Malene

Jag tänkte bara säga att du har så grym musiksmak! Inte ofta man hittar andra som nästan har precis samma smak som en själv. Älskar att kolla på dina musiktips.



Btw, Just nu håller jag på att prata med olika au pair familjer och jag har en i Sydney och en i London och jag försöker ta ett beslut. Det är så spännande! Tänkte bara fråga om du vet något om området "Muswell hill" norr om London?

2011-07-22 @ 13:23:09
URL: http://www.videungen.wordpress.com
Postat av: Ida

Är i NY idag,hör av dig om du vill ha en kaffe ;) 908-255-5079 /Ida

2011-07-24 @ 16:13:04
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0