Idag såg Victoria och jag Zach Galifianakis på Coney

Rubriken är en 100% true story!
Men vi kommer till det snart, dagen började ju inte så!

För den började med att jag och värdfamiljen körde till Manhattan med våran flashiga Volvo, jag släpptes av med J på hans skola, jag följde honom till hans klassrum och sen slutade jag jobba! 8:30!
Tog t-banan till Union Square och köpte ananas med Victoria på Wholefoods innan vi tog Q-tåget mot Coney Island.

Var framme 10:30 kanske. Nått sånt ja. Och vi gick raka spåret mot boardwalken och stranden! Dock ståre en kille precis vid övergången till boardwalken och säger "please go way over there *pekar*, they're doing a shoot over here". Så vi går såklart dit se håller på att filma!

Ser kameror, skärmar och folk som ser viktiga ut innan vi får se en av tagningarna. Där inser vi att en av skådespelarna som kutar med ett enormt gossedjur längst boardwalken är just Zach Galifianakis! Ni vet, han som spelar Alan (tjockisen med skägg) i Baksmällan (The Hangover)!!

Vi blir aldeles till oss och tar såklart en massa bilder, bra och dåliga såklart. Kollar på inspelningen ett tag innan vi drar vidare ner på stranden. 
Sen blire mest en massa strandhäng. Hade ingen handduk med mig så min sjal fick duka. Sanden kröp rakt igenom den. Surt. Drog på mig en massa solskydds-kräm-grejs. Som senare visade sig inte vara ens nära tillräckligt mycket.

Ungarna bakom oss irriterade ihjäl oss, en kille kom över och raggade på Victoria i typ en timme, jag vågade gå ner i havet med vattnet till knäna innan jag domnade bort, bilder togs och sen skulle vi käka. Blev bara mat till mig då Victoria skulle käka fetmiddag hemma.

Raggar-killen försvann hemåt, vi såg lite människor från tv-inspelningen gå runt med sina plastkort, spanade efter snygga killar och köpte glass på Baskin' Robbins innan vi tog t-banan tillbaka till betongdjungeln. Sen for jag hem. Och innan jag klev in i duschen insåg jag hur jäkla röd jag blivit idag. EPIC FAIL. Ser ut som om jag har på mig ett vitt bikini-set. Strålande. Kan-inte-röra-mig.


DÄR ÄR HAN! Zach kutar efter en tom chipspåse (randig tröja)


Vinglarvickan                                                            Skattletare!


De stängde ner nöjesfältet för att filma lite mera - Zach i randigt under EL i Wonder Wheel


Victoria löste svenska korsord                                      Handdukar och min sjal...


Vickan goes hipster


Lunch! Självklart var Pepsi'n en New Yorkare!

slut på dan, ska ta hand om min solbränna nu - herå!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0